System rezerwacji domków - noclegi w domkach holenderskich
Rezerwacja domków

Zapraszamy od maja 2025



Regulamin rezerwacji domków holenderskich w Zagrodzie Szamana prowadzonej przez Fundację Szamana
§ 1 - POSTANOWIENIA WSTĘPNE
  1. Niniejszy regulamin ustanawia zasady rezerwacji domków w Zagrodzie Szamana oraz określa prawa i obowiązki Fundacji Szamana oraz Klienta.
  2. Warunkiem dokonania rezerwacji jest wypełnienie formularza, przeczytanie i akceptacja postanowień Regulaminu oraz dokonanie płatności za wynajęty domek.
  3. Klient dobrowolnie dokonuje rezerwacji.
  4. Regulamin obowiązuje dla rezerwacji dokonywanych od dnia 01 lipca 2024 r.
  5. Terminy użyte w Regulaminie będą miały znaczenie ustalone zgodnie z poniższymi definicjami:
    • Klient - osoba fizyczna, która ma ukończone 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych lub w przypadku rezerwacji dokonywanej na firmę osoba, która w związku z wykonywanym zawodem lub świadczoną usługą na rzecz osoby prawnej lub/i jednostki organizacyjnej niebędącej osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonuje rezerwacji w jej imieniu i na jej rzecz.
    • Zagroda Szamana – 58-312 Stare Bogaczowice, ul. Główna 40, tel. 603 535 325, e-mail: kontakt@zagroda-szamana.pl Zagroda Szamana zarządzana jest przez Fundację Szamana.
    • Fundacja Szamana – Fundacja Szamana z siedzibą w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Beethovena 10, NIP 8863012579, Regon 386166388, tel. 603 535 325, e-mail: kontakt@zagroda-szamana.pl. Fundacja Szamana zarządza Zagrodą Szamana.
§ 2 - WYMAGANIA TECHNICZNE
  1. Do dokonania rezerwacji wymagane jest połączenie z siecią Internet oraz posiadanie konta e-mail, na który przychodzi wiadomość potwierdzająca dokonanie rezerwacji (w przypadku ukończenia procesu rezerwacji).
  2. W celu uzyskania pomocy lub odpowiedzi na jakiekolwiek pytania należy kontaktować się bezpośrednio z Fundacją Szamana.
§ 3 - REZERWACJA
  1. Wstępnie przyjęta rezerwacja – Po wypełnieniu Formularza Rezerwacyjnego i jego wysłaniu w kalendarzu na stronie www pojawią się dni oznaczone kolorem zielonym oraz zostanie wysłany do Klienta automatycznie e-mail z informacją potwierdzającą wstępną rezerwację.
  2. Rezerwacja potwierdzona – W kalendarzu na stronie www są to dni oznaczane kolorem żółtym. Zmiana koloru z zielonego na żółty przeprowadzana jest przez pracownika Zagrody Szamana po kontakcie i ustaleniach telefonicznych z Klientem lub po ustaleniach drogą mailową. W przypadku gdy w ciągu 5 dniu od daty potwierdzenia rezerwacji na koncie bankowym należącym do Fundacji Szamana nie będzie odnotowanej wpłaty za rezerwację, domek ponownie udostępniany jest do wynajęcia.
  3. Rezerwacja opłacona – W kalendarzu na stronie www są to dni oznaczane kolorem czerwonym. Oznacza to, że domek został opłacony i wynajęty. Zmiana koloru z żółtego na czerwony przeprowadzana jest po wpływie należności na konto.
  4. Płatność za rezerwację - Klient może zapłacić za rezerwację korzystając z bankowości elektronicznej lub przelewem tradycyjnym.
  5. Zmiana terminu rezerwacji opłaconej - możliwa jest tylko i wyłącznie na drodze kontaktu telefonicznego z Zagrodą Szamana.
  6. Rezygnacja z rezerwacji opłaconej:
    • Klient może zrezygnować z dokonanej rezerwacji powiadamiając Zagrodę Szamana o tym fakcie telefonicznie i jednocześnie przesyłając z tą informacją e-mail na adres kontakt@zagroda-szamana.pl
    • Jeśli rezygnacja została dokonana w terminie do 60 dni przed datą rozpoczęcia rezerwacji, zwrotowi podlega 100 % należności wpłaconej na konto.
    • Jeśli rezygnacja została dokonana w terminie do 30 dni przed datą rozpoczęcia rezerwacji, zwrotowi podlega 80 % należności wpłaconej na konto.
    • Jeśli rezygnacja została dokonana w terminie do 15 dni przed datą rozpoczęcia rezerwacji, zwrotowi podlega 25 % należności wpłaconej na konto.
§ 4 - POBYT W ZAGRODZIE SZAMANA
  1. Warunki pobytu określa odrębny Regulamin Zagrody Szamana dostępny na miejscu.
  2. Domek w dniu przyjazdu dostępny jest od godziny 16:00
  3. Domek w dniu wyjazdu należy zdać i opuścić do godziny 12:00
  4. Wyjazd wcześniejszy niż końcowa data rezerwacji nie ma wpływu na cenę i jest równoznaczny z brakiem zwrotu należności za niewykorzystane dni.
§ 5 - PRAWA I OBOWIĄZKI
  1. Klient zgadza się przestrzegać warunków obowiązujących w Zagrodzie Szamana, w tym między innymi Regulamin Zagrody Szamana oraz regulować wszelkie należności w terminie, a także przestrzegać wszystkich wytycznych, zasad i ograniczeń, w szczególności nałożonych przepisami prawa lub zaleceniami stosownych organów i służb.
  2. Klient jest zobowiązany do posługiwania się prawdziwymi danymi, w tym danymi osobowymi, co do których posługiwania się ma prawo.
  3. Klient zobowiązuje się nie podejmować jakichkolwiek działań, które są niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami.
  4. Zagroda Szamana zobowiązuje się do realizacji warunków dokonanej rezerwacji.
  5. Zagroda Szamana zastrzega sobie prawo do zablokowania adresu poczty elektronicznej Klienta, który naruszył postanowienia Regulaminu lub przepisy prawa.
§ 6 - ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  1. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wybór rezerwacji i jej przydatność do potrzeb własnych jak i osób, dla których wykonuje rezerwację.
  2. Klient ponosi odpowiedzialność za własne działania i zaniechania, w tym przekazywanie błędnych informacji lub niestosowanie się do Regulaminu.
  3. Zagroda Szamana oraz twórca oprogramowania do rezerwacji na stronie internetowej nie ponosi odpowiedzialności za przerwanie procesu dokonywania rezerwacji na etapie wypełniania formularza, czy nieukończenie rezerwacji przez Klienta. Wymagane jest ponowne rozpoczęcie wypełniania formularza rezerwacji przez Klienta.
  4. Zagroda Szamana oraz twórca oprogramowania do rezerwacji na stronie internetowej nie ponosi odpowiedzialności za:
    • niepoprawnie wpisane dane przez Klienta,
    • brak dostępu do sieci Internet lub ograniczenia w jego dostępności,
    • ograniczenia lub/i nieprawidłowe działanie oprogramowania albo urządzeń należących do Klienta, które stanowią podstawę do dokonywania rezerwacji,
    • poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek działania lub/i zaniechania osób trzecich, a na które nie miała wpływu Zagroda Szamana,
    • poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek zaistnienia siły wyższej,
    • Wszelkie roszczenia ulegają przedawnieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§ 7 - REKLAMACJE
  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji i jej rozpatrzenia przez Fundację Szamana w ustawowym terminie 14 dni od jej otrzymania. Reklamacje prosimy składać drogą elektroniczną lub listownie na adres Fundacji Szamana. Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jakiego dotyczy reklamacja.
  2. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Fundacja Szamana udziela Klientowi odpowiedzi w sprawie jej rozstrzygnięcia. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja.
§ 8 - DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
  1. Administratorem danych osobowych jest Fundacja Szamana z siedzibą w Wałbrzychu, ul. Bethovena 10, 58-300 Wałbrzych.
  2. Przetwarzanie danych osobowych Klienta następuje na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (UE) 2016/679, jako informacje niezbędne do wykonywania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane tak długo, jak długo będzie trwał pobyt oraz dopóki nie upłynie okres na zgłaszanie wynikających z niego roszczeń lub nie wygaśnie obowiązek ich archiwizacji, wynikający z przepisów księgowo – podatkowych.
  4. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym z Zagrodą Szamana w celu realizacji usług związanych z pobytem u nas.
  5. Klientowi przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do ich przeniesienia.
  6. Jeśli Klient uzna, że przetwarzając dane osobowe, naruszyliśmy przepisy, przysługuje mu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 9 - POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Fundacja Szamana ma prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie i obowiązują one z chwilą aktualizacji na stronie internetowej z zastrzeżeniem, że Klienta który dokonał rezerwacji obowiązuje Regulamin w wersji obowiązującej w dniu akceptacji Regulaminu przez Klienta.
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  3. Prawem właściwym jest prawo polskie.

Wałbrzych, lipiec 2024 r.
Zapraszamy do Zagrody Szamana

Fundacja Szamana - turystyka i krajoznawstwo
Fundacja Szamana - aktywny wypoczynek
Fundacja Szamana - promowanie turystyki pieszej, konnej, rowerowej
Fundacja Szamana - wynajem domków typu holenderskiego